Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Informacja o agencie ubezpieczeniowym

Zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń („Ustawa”) informujemy, że Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim jest agentem ubezpieczeniowym, działającym pod firmą:

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim

ul. Wolności 48

08-300 Sokołów Podlaski

WPIS DO REJESTRU AGENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH

  1. Agent jest agentem ubezpieczeniowym w rozumieniu Ustawy.
  2. Agent prowadzi działalność agencyjną na podstawie wpisu do Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych (dalej: RPU) prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego i na podstawie udzielonych pełnomocnictw wykonuje czynności agencyjne jako Agent Ubezpieczeniowy pod numerem 11190031/A.
  3. RPU jest dostępny pod adresem internetowym: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent/.
  4. Sposób wyszukania Agenta podany jest pod wyżej wymienionym adresem strony internetowej.

ZAKŁADY UBEZPIECZEŃ  W IMIENIU I NA RZECZ KTÓRYCH AGENT WYKONUJE CZYNNOŚCI AGENCYJNE:

  1. Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie
  2. Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie
  3. Prévoir-Vie Groupe S.A. z siedzibą w Paryżu Oddział w Polsce
  4. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Groupe z siedzibą w Warszawie.

Bank jako Agent posiada, wydane przez powyższe zakłady ubezpieczeń, pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjne w ich imieniu. Udostępnia je klientowi, przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń.

INFORMACJA O CHARAKTERZE WYNAGRODZENIA AGENTA

Agent w związku z wykonywaną przez niego działalnością agencyjną otrzymuje wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w składce ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dozwolone przepisami prawa i postanowieniami rekomendacji nadzorczych innego rodzaju korzyści finansowe lub niefinansowe.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE I POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

Klienci mają możliwość złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Szczegółowe zasady dotyczące składania reklamacji dostępne są na stronie internetowej Banku oraz zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia. Spór między Klientem a Bankiem może być zakończony w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między Klientem a Bankiem jako podmiotem rynku finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowymi i o Funduszu Edukacji Finansowej. Istnieje również możliwość złożenia skargi na działalność Banku do właściwych organów, w tym do Komisji Nadzoru Finansowego lub Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

DODATKOWE INFORMACJE O AGENCIE, KTÓRYCH PODANIE JEST WYMAGANE PRZEZ USTAWĘ O DYSTRYBUCJI UBEZPIECZEŃ

Bank jako Agent ubezpieczeniowy informuje, że

  1. wykonuje czynności agencyjne za pośrednictwem osób, posiadających wydane przez Bank imienne upoważnienia, które okazują klientowi przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń i na każde żądanie, w placówkach Banku;
  2. nie posiada akcji ani udziałów wymienionych powyżej zakładów ubezpieczeń uprawniających do co najmniej 10% głosów na walnym zgromadzeniu, jak również zakłady ubezpieczeń, z którymi Bank zawarł umowy agencyjne nie posiadają udziałów Banku, uprawniających do co najmniej 10% głosów na walnym zgromadzeniu (Zebraniu Przedstawicieli Banku);
  3. jest zobowiązany:
Napisz do nas

Centrala 1 800x591

Sokołów Podlaski

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim
08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 48
tel./fax 25 781 27 98

tel. 25 781 29 05

KOD SWIFT: POLUPLPR

numery wewnętrzne:

111 - Sekretariat
121 - Fax
114/121/151/152 - Rachunki bankowe i rozliczenia
116 - Kasowość
115/135 - Kredyty konsumenckie
118 - Kredyty inwestycyjne
120 - Główny Księgowy
119 - Dyrektor Oddziału w Sokołowie Podlaskim

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

adres do e-doręczeń: AE:PL-43419-72174-TFBHW-14

Godziny otwarcia Banku: 
poniedziałek-piątek: 7 30 - 15 20

 


Nasze placówki

Bielany

ul. Siedlecka 1, 08-311 Bielany
tel. (25) 787 80 93
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
 2. PBS Bielany

Ceranów

Ceranów 125, 08-322 Ceranów
tel. (25) 787 07 22
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
3. PBS Ceranów 

Jabłonna Lacka

ul. Sienkiewicza 5, 08-304 Jabłonna Lacka
tel. (25) 787 10 93
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
 4. PBS Jabłonna

Kosów Lacki

 ul. Wolności 17, 08-330 Kosów Lacki
tel. (25) 787 90 53
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
 5. PBS Kosów

Miedzna

 ul. Bednarska 6, 07-106 Miedzna
tel. (25) 691 83 82
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
 6. PBS Miedzna

Repki

 ul. Szkolna 5, 08-307 Repki
tel. (25) 787 50 84
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
 7. PBS Repki

Sabnie

 ul. Główna 75a, 08-331 Sabnie
tel. (25) 787 41 15
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20

 8. PBS Sabnie
 

Siedlce

 ul. Rynkowa 22, 08-110 Siedlce
tel. (25) 632 43 80
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 1520
 9. PBS Siedlce

Sterdyń

 ul. Krysiaka 2, 08-320 Sterdyń
tel. (25) 787 01 27
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
 10. PBS Sterdyń

Suchożebry

 
ul. Aleksandry Ogińskiej 17, 08-125 Suchożebry
tel./fax (25) 631 45 92
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
 11. PBS Suchożebry

Filia w Sokołowie Podlaskim

 
ul, Długa 27, 08-300 Sokołów Podlaski
tel. (25) 787 36 25
godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
12. PBS Filia Sokolow