Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Ubezpieczenia

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim współpracuje z :

    1. Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie;
    2. Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie;
    3. Prévoir - Vie Groupe S.A. z siedzibą w Paryżu, Oddział w Polsce.
    4. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Groupe z siedzibą w Warszawie.

    W ramach współpracy z wyżej wymienionymi Towarzystwami Bank oferuje szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych dla rolnictwa, biznesu, a także osób prywatnych. Są one najczęściej powiązane z produktami bankowymi, np. kredytami i rachunkami, a Klienci w jednym miejscu uzyskują kompleksową obsługę.

    Zapewnij sobie i swojej rodzinie poczucie bezpieczeństwa.
    Ubezpiecz siebie i majątek od następstw zdarzeń losowych.

    Oferujemy Klientom indywidualnym produkty ubezpieczeniowe zarówno w obszarze ubezpieczeń życiowych, jak i majątkowych.

    Jeśli zależy Ci na kompleksowym zabezpieczeniu prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, sprawdź ofertę Banku w zakresie ubezpieczeń dla przedsiębiorców. Zapewnij sobie ochronę majątku firmy i ochronę w zakresie ryzyka utraty zysku.

    Oferujemy firmom produkty ubezpieczeniowe dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców.

    Ubezpiecz w Banku siebie i swój majątek, w tym maszyny, uprawy i urządzenia wykorzystywane do produkcji rolnej.

    Oferujemy Klientom prowadzącym działalność rolniczą produkty ubezpieczeniowe skorelowane z ich indywidualnymi potrzebami.

     Prevoir.jpg

    Przydatne informacje

    INFORMACJA O AGENCIE UBEZPIECZENIOWYM

    Zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń („Ustawa”) informujemy, że Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim jest agentem ubezpieczeniowym, działającym pod firmą:

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim

    ul. Wolności 48

    08-300 Sokołów Podlaski

     

    WPIS DO REJESTRU AGENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH

    1. Agent jest agentem ubezpieczeniowym w rozumieniu Ustawy.
    2. Agent prowadzi działalność agencyjną na podstawie wpisu do Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych (dalej: RPU) prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego i na podstawie udzielonych pełnomocnictw wykonuje czynności agencyjne jako Agent Ubezpieczeniowy pod numerem 11190031/A.
    3. RPU jest dostępny pod adresem internetowym: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent/.
    4. Sposób wyszukania Agenta podany jest pod wyżej wymienionym adresem strony internetowej.

    ZAKŁADY UBEZPIECZEŃ  W IMIENIU I NA RZECZ KTÓRYCH AGENT WYKONUJE CZYNNOŚCI AGENCYJNE:

    1. Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie
    2. Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie
    3. Prévoir-Vie Groupe S.A. z siedzibą w Paryżu Oddział w Polsce
    4. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Groupe z siedzibą w Warszawie.

    Bank jako Agent posiada, wydane przez powyższe zakłady ubezpieczeń, pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjne w ich imieniu. Udostępnia je klientowi, przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń.

    INFORMACJA O CHARAKTERZE WYNAGRODZENIA AGENTA

    Agent w związku z wykonywaną przez niego działalnością agencyjną otrzymuje wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w składce ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dozwolone przepisami prawa i postanowieniami rekomendacji nadzorczych innego rodzaju korzyści finansowe lub niefinansowe.

    POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE I POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

    Klienci mają możliwość złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Szczegółowe zasady dotyczące składania reklamacji dostępne są na stronie internetowej Banku oraz zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia. Spór między Klientem a Bankiem może być zakończony w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między Klientem a Bankiem jako podmiotem rynku finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowymi  i o Funduszu Edukacji Finansowej. Istnieje również możliwość złożenia skargi na działalność Banku do właściwych organów, w tym do Komisji Nadzoru Finansowego lub Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    DODATKOWE INFORMACJE O AGENCIE, KTÓRYCH PODANIE JEST WYMAGANE PRZEZ USTAWĘ O DYSTRYBUCJI UBEZPIECZEŃ

    Bank jako Agent ubezpieczeniowy informuje, że

    1. wykonuje czynności agencyjne za pośrednictwem osób, posiadających wydane przez Bank imienne upoważnienia, które okazują klientowi przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń i na każde żądanie, w placówkach Banku;
    2. nie posiada akcji ani udziałów wymienionych powyżej zakładów ubezpieczeń uprawniających do co najmniej 10% głosów na walnym zgromadzeniu, jak również zakłady ubezpieczeń, z którymi Bank zawarł umowy agencyjne nie posiadają udziałów Banku, uprawniających do co najmniej 10% głosów na walnym zgromadzeniu (Zebraniu Przedstawicieli Banku);
    3. jest zobowiązany:
    • przeprowadzić analizę potrzeb i wymagań klienta w celu zaproponowania produktu ubezpieczeniowego zgodnego z jego wymaganiami i potrzebami. Przedstawiona propozycja będzie uwzględniać wyłącznie produkt/-y, do dystrybucji których Bank jest uprawniony,
    • postępować uczciwie, rzetelnie, profesjonalnie i zgodnie z najlepszym interesem klienta,
    • przekazać klientowi w zrozumiałej formie obiektywne informacje o produkcie ubezpieczeniowym, aby umożliwić mu podjęcie świadomej decyzji, uwzględniając złożoność produktu i rodzaj klienta,
    • stosować sposób wynagradzania swojego i osób wykonujących czynności agencyjne w jego imieniu, który nie jest sprzeczny z obowiązkiem działania zgodnie z najlepiej pojętym interesem klientów, w szczególności nie przewidujący ustaleń dotyczących wynagrodzeń, celów sprzedaży lub innych, które mogłyby stanowić zachętę do proponowania klientowi określonej umowy ubezpieczenia, w sytuacji gdy mógłby zaproponować inną umowę, która lepiej odpowiadałaby potrzebom klienta,
    • przekazywać wszystkie informacje do klientów, w tym reklamowe lub marketingowe, w sposób jasny, rzetelny i niewprowadzający w błąd oraz je właściwie oznaczać,
    • przekazać klientowi dokument informacyjny o proponowanym produkcie spełniającym wymagania i potrzeby klienta, zgodnie z art. 8 i 9 Ustawy,
    • po zawarciu umowy ubezpieczenia, ma obowiązek zachowywać w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem umowy dotyczące klienta.
    Napisz do nas

    Centrala 1 800x591

    Sokołów Podlaski

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim
    08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 48
    tel./fax 25 781 27 98

    tel. 25 781 29 05

    KOD SWIFT: POLUPLPR

    numery wewnętrzne:

    111 - Sekretariat
    121 - Fax
    114/121/151/152 - Rachunki bankowe i rozliczenia
    116 - Kasowość
    115/135 - Kredyty konsumenckie
    118 - Kredyty inwestycyjne
    120 - Główny Księgowy
    119 - Dyrektor Oddziału w Sokołowie Podlaskim

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    adres do e-doręczeń: AE:PL-43419-72174-TFBHW-14

    Godziny otwarcia Banku: 
    poniedziałek-piątek: 7 30 - 15 20

     


    Nasze placówki

    Bielany

    ul. Siedlecka 1, 08-311 Bielany
    tel. (25) 787 80 93
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     2. PBS Bielany

    Ceranów

    Ceranów 125, 08-322 Ceranów
    tel. (25) 787 07 22
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
    3. PBS Ceranów 

    Jabłonna Lacka

    ul. Sienkiewicza 5, 08-304 Jabłonna Lacka
    tel. (25) 787 10 93
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     4. PBS Jabłonna

    Kosów Lacki

     ul. Wolności 17, 08-330 Kosów Lacki
    tel. (25) 787 90 53
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     5. PBS Kosów

    Miedzna

     ul. Bednarska 6, 07-106 Miedzna
    tel. (25) 691 83 82
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     6. PBS Miedzna

    Repki

     ul. Szkolna 5, 08-307 Repki
    tel. (25) 787 50 84
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     7. PBS Repki

    Sabnie

     ul. Główna 75a, 08-331 Sabnie
    tel. (25) 787 41 15
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20

     8. PBS Sabnie
     

    Siedlce

     ul. Rynkowa 22, 08-110 Siedlce
    tel. (25) 632 43 80
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 1520
     9. PBS Siedlce

    Sterdyń

     ul. Krysiaka 2, 08-320 Sterdyń
    tel. (25) 787 01 27
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     10. PBS Sterdyń

    Suchożebry

     
    ul. Aleksandry Ogińskiej 17, 08-125 Suchożebry
    tel./fax (25) 631 45 92
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     11. PBS Suchożebry

    Filia w Sokołowie Podlaskim

     
    ul, Długa 27, 08-300 Sokołów Podlaski
    tel. (25) 787 36 25
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
    12. PBS Filia Sokolow