Skip to main content

Aplikacja mobilna NASZ BANK

  • Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej. Uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym  (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją dostępną poniżej (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia prowadzą krok po kroku przez proces aktywacji i konfiguracji profilu użytkownika).

    Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS oraz systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie AppStore i Google Play.

    Aplikacja pozwala korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

    Główne funkcje aplikacji:

    • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
    • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
    • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
    • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
    • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
    • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
    • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, doładowania telefonów, płatności BLIK, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty), sm@rtKarta (bezdotykowe wypłaty z naszych bankomatów)
    • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
    • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
    • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
    • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
    • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku)

    Autoryzacja mobilna

    Aplikacja Nasz Bank może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking Biznes. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

    Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

    Zachęcamy do instalowania i użytkowania

    1. Aplikacja PBS Sokolow - Nasz Bank umożliwia dostęp do usług Powiatowego Banku Spółdzielczego w Sokołowie Podlaskim z urządzenia mobilnego z systemem Android  lub IOS.
    2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
    3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
      1. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
      2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
        • pamięci,
        • komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
        • informacji o lokalizacji,
        • aparatu fotograficznego,
        • danych kontaktów.
    4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
    5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
    6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
    7. Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

    Autor aplikacji

    Autorem Aplikacji PBS Sokolow - Nasz Bank jest Zakład Usług Informatycznych NOVUM Spółka. z o.o. od lat specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania dla sektora bankowego.
    Jest integratorem i dostawcą kompleksowych systemów informatycznych dla banków. Tworzy aplikacje realizujące obsługę produktów bankowych, gospodarki własnej banku, w tym systemy wspierające analizy i przetwarzanie danych. Oferuje autorskie systemy bankowości elektronicznej pozwalające na dostęp klienta do usług banku poprzez Internet, telefon, bankomat, bankomat biometryczny i itp. Wieloletni harmonijny rozwój i ścisła współpraca z polskimi bankami spółdzielczymi doprowadziły go do uzyskania uznanej pozycji jednego z głównych dostawców autorskich, bankowych systemów IT.