Karta VISA EURO
- Korzyści
- Aktywacja karty
- Opłaty i prowizje
- Zastrzeganie karty
- Przydatne dokumenty
- Płatności kartą w internecie
Dzięki karcie VISA EURO nie musisz zabierać ze sobą waluty Euro za granicę, a dostęp do pieniędzy masz cały czas
Z kartą debetową VISA EURO zyskujesz:
- komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
- możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
- bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
- możliwość dokonywania transakcji w Internecie
- bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
Koszt wydania karty: 0 zł
Okres ważności karty: 5 lata
Aktywacja karty w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.
- Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
W przypadku problemów bądź wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:
- logowania do portalu (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
- aktywacji karty krok po kroku (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
Kartę możesz aktywować także w Placówce banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku BPS (tel.: +48 86 215 50 50),
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
- osobiście w placówce Banku,
- za pośrednictwem portalu kartowego KARTOSFERA,
- za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej oraz aplikacji NASZ BANK
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Chcąc dokonywać płatności kartowych w internecie konieczne jest ustalenie kodu PIN zabezpieczenia 3D Secure w portalu kartoSFERA.
Obowiązek ten wynika z przepisów prawa w zakresie silnego uwierzytelnienia transakcji kartowych.