Koronawirus - informacje

  • zostanwdomu

    W związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.

    Zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w Oddziałach i zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.

    Ponadto rekomendujemy:

    • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz mobilną
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.

    zostanwdomu2

    Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne.

    Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów w Oddziałach naszego Banku. Liczymy na Państwa zrozumienie oraz zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

  • Umożliwiamy zawieszenie spłaty rat kredytów dla Klientów indywidualnych, których sytuacja finansowa ulegnie pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa.

    klient indyw wniosek

  • Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 48

    • tel./fax (25) 781 27 98
    • (25) 781 29 05
    • (25) 781 27 12

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Filia w Sokołowie Podlaskim ul. Szewski Rynek 5, 08-300 Sokołów Podlaski

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Punkt Obsługi Klienta w Sokołowie Podlaskim (budynek Parku Przemysłowego)

    ul. Fabryczna 1, 08-300 Sokołów Podlaski

    NIECZYNNE DO ODWOŁANIA

    Oddział w Bielanach ul. Siedlecka 1, 08-311 Bielany
    tel. (25) 787 80 93

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Ceranowie Ceranów 125, 08-322 Ceranów
    tel. (25) 787 07 22

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Jabłonnie Lackiej, ul. Sienkiewicza 5, 08-304 Jabłonna Lacka
    tel. (25) 787 10 93

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Kosowie Lackim ul. Wolności 17, 08-330 Kosów Lacki
    tel. (25) 787 90 18, (25) 787 90 53

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Miedznie ul. Bednarska 6, 07-106 Miedzna
    tel. (25) 691 83 83 (25) 691 83 82

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Repkach ul. Szkolna 5, 08-307 Repki
    tel. (25) 787 50 84, (25) 787 51 20

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Sabniach ul. Główna 75a, 08-331 Sabnie
    tel. (25) 787 41 15

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Siedlcach ul. Rynkowa 22 , 08-110 Siedlce
    tel./fax (25) 632 43 80

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Sterdyni ul. Krysiaka 2, 08-320 Sterdyń
    tel. (25) 787 01 27, (25) 787 02 64

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00


    Oddział w Suchożebrach ul. Aleksandry Ogińskiej 17, 08-125 Suchożebry
    tel./fax (25) 631 45 92

    godziny otwarcia: 7:30 - 15:00

  • Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

    Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

    Jak działają oszuści?

    • Używają komunikatów i fałszywych informacje związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
    • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
      W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych
    • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się swoją na nagłą trudną sytuację.

    Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

    Pamiętaj, że:

    • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych
    • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony systemu Internet Banking. Prawidłowy adres to: https://online.pbssokolow.pl

    Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym nasz Bank

    • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym. Zawsze piszemy w nim, czego dotyczy kod autoryzacyjny

    Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

  • platnoscizblizeniowe

    W celu ograniczenia kontaktu fizycznego Klientów podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca 2020 r. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.
    W związku z tym od 20 marca 2020 r. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany. Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na 60 zł w jednym sklepie, klient zostanie poproszony o PIN, a w innym - nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.

  • Wszystkich Klientów Banków z Grupy BPS, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki z Grupy BPS oraz instytucje państwowe.

    covid1

    Strona obejmuje 4 działy:

    • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
    • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
    • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
    • Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

    Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że dla Klientów Banków Spółdzielczych będzie on ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.